Pont szmts!

COD4 

1.szabály: Az NC kihívás xfire-ön vagy TS-en történik. Minden klán maga hívja ki a klánokat. 2 klán egymással 1 nap csak 2x játszhat! T-ZAC2 használata kötelező! A csapat várakozás maximum 10 perc.

 

2.szabály: Az NC alatt a klánoknak kötelező az MNK ts3 szerverén fent lenni, enélkül a klánt kizárhatjuk!. Továbbá a felügyelet a szerveren, illetve a TS szobákban zajlik! Mindenkinek azonos neve legyen, ts-en és a szerveren, ha játszik, hogy könnyebben követni tudják a felügyelők, vagy az ellenfél.

 

3.szabály: Az NC-ket 4v4 és 5v5-ben lehet játszani illetve alap cfg használata kötelező. A warokkés körrel kezdődnek. Beugrók csak az MNK tagok lehetnek! 2 beugró hívható. Ennél több beugró nem hívható! Beugrót map közben nem lehet hívni! (Csak mapváltáskor vagy térfélcserénél lehetséges a csere.). Csak olyan szerveren lehet játszani, ahol van Pause! Ha a war döntetlen, akkor bo3 dől el hogy melyik csapatér a pont.

 

4.szabály: NC-nél egy felügyelő bármikor felmehet szétnézni, hogy minden rendben van e. A felügyelőnek jogában áll az NC-t érvényteleníteni, illetve kizárni klánt, vagy csapattagot. Ha valaki ezzel nem ért egyet, Metanist vagy a Főfelügyelőt  kell felkeresni, akik a kérdésben döntenek.

 

5.szabály: Alap esetben tzac szűrő használata kötelező! Demo felvétele minden esetben kötelező! MNK felügyelő bármikor felmehet az NC-re randomszerűen! Demót csak a Felügyelő kérhet, illetve nézheti meg! Ha demót kértek, megkell határozni, hogy körülbelül hol található az adott eset. Ellen esetben nem vagyunk hajlandók megnézni!

 

6.szabály: Minden NC-n résztvevő klánnak kötelező 1 héten 1x játszania, ha ez elmarad, levonásra kerül 5 pont! Azoknak a klánoknak, akik 2 hétnél tovább inaktívak töröljük a pontjait, illetve azokat, akiknek mínusz pontjai vannak! 1 héten maximum 15 NC-t játszhattok. Az NC számláló a pontok mellett található meg!

 

7.szabály: Ha az NC alatt kifagy valaki, visszacsatlakozhat, de ha valaki lelép, és mást akarnak hívni helyette, csak az ellenfél klán engedélyével valósítható meg. Várakozási idő maximum 5 perc map cserénél.

 

8. szabály: Kereső használata: Egyik klán fellép a keresőbe, és meg csinálja a kihívást, a másik klán csak utána megy fel és fogadja el, ha már megtörtént a kihívás (ha nem így tesztek hiba lehetséges). Utána, ha lejátszottátok a meccset, akkor vissza beléptek és beírjátok az eredményt. Ha valami nem volt tiszta a warral, akkor a felkínált lehetőségek közűl választhattok. És ha valami még így se jó, akkor még aznap keresetek meg egy felügyelőt a problémával, ne egy hét után szóljatok.

 

9. szabály: Ha bárki nem tud viselkedni vagy ts-en, vagy a szerveren, kitiltást vonhat maga után. Akik a felügyelők szavára nem hallgatnak azoknál ugyan így járunk el, mert ők azért vannak itt, hogy segítsék a társadalmat, és rendet tartsanak, aki ezt nem veszi komolyan annak nem kötelező itt lenni.

 

10. szabály: Mapok amiket lehet használni:

mp_crash

mp_backlot

mp_citystreets

mp_strike

mp_crossfire

 

COD2. 

 

Alapvető szabályok!

FIGYELEM! Akik régeben regisztráltak az MNK honlapra és mikor belép és nem kéri tőle a PB guidot, annak bekel mennie a beállításokhoz, és ott kikel pipálni jobbról hogy MNK NC, és utána újra belépsz és már kéri is a guidot (pontosan adjátok meg mert utána nem tudjátok változtatni)!

Aki ezt elhanyagolja az nem játszhat MNK NC-n, ha mégis, elvesztik a mérkőzést!

 

1. Minden játékosnak kötelező MNK oldalon regisztrálni, és megadni a pontos adatokat anélkül nem játszhat az MNK NC-ken, vagy bármilyen rendezvényen.

Origi játék kötelező, és regisztráciokó megkel adni a pb-guid utolsó 8 karakterjét ( ezt írd be egy origi szerveren /pb_myguid ).

Minden játékos köteles regisztrálni a PB guidját az MNK oldalon. A szerveren lévő játékosok guidját a /pb_plist vagy a /pb_power parancs jeleníti meg.  

Aki helytelenül adja meg azok ha játszanak, elvesztik a mérkőzéseket (módosítani csak Metanis tudja).

 

2. Demo felvétele minden esetben kötelező! Demót az ellenféltől bárki kérhet, illetve nézheti meg! A demokat ide töltsétek fel http://www.zippyshare.com/.

Ha demót kértek, és megnézés után úgy vélitek tényleg csal a játékos, akkor a conflikt gomb, vagy a kérdések és válaszok menüpontnál jelezzétek felénk, és pár napon belül elbíráljuk.

Azon kívül ha klánok rendelkeznek CFG szűrős szerverrel és a log fileben találnak olyan dolgot ami nem alap CFG-be való ( példa:[1 = exec garand.cfg][2 = exec normal.cfg][2 key binding matches found]), akkor azzal is ugyan így járjatok el.

Ellen esetben nem vagyunk hajlandók megnézni!

Minden demót meg kell őrizni az eredmény elfogadásáig. Ha bármely klán demót akar kérni, meg kell adni ennek okát is. 

Screenshotokat mindét félnek kötelessége csinálni az eredményről, és az eredmény elfogadás után 1 hétig meg kell őriznie azokat.

 

3. Az NC kihívás xfire-én vagy TS-en történik. Minden klán maga hívja ki a klánokat. 2 klán egymással 1 nap csak 2x játszhat! A csapat várakozás maximum 10 perc. Pam mode zPAM205, 250FPS-es szerveren lehet játszani!

 

4. Az NC-ket 4v4 és 5v5-ben lehet játszani illetve alap cfg használata kötelező. A warok kp bash-sal kezdődnek. Beugrók csak az MNK tagok lehetnek! max 1 beugró hívható és neki a saját klánja nevét kel használnia. 

Ennél több beugró nem hívható! Beugrót map közben nem lehet hívni! (Csak mapváltáskor vagy térfélcserénél lehetséges a csere.). 

Ha a war döntetlen, akkor a 3. map Toujane. Kp bashal dől el a side, és 3 nyert körig megy.

 

5. Ha az NC alatt kifagy valaki, visszacsatlakozhat, de ha valaki lelép, és mást akarnak hívni helyette, csak az ellenfél klán engedélyével valósítható meg. Várakozási idő maximum 5 perc map cserénél.

 

6.  Kereső használata: Egyik klán fellép a keresőbe, és meg csinálja a kihívást, a másik klán csak utána megy fel és fogadja el, ha már megtörtént a kihívás (ha nem így tesztek hiba lehetséges).

Utána, ha lejátszottátok a meccset, akkor vissza beléptek és beírjátok az eredményt. Ha valami nem volt tiszta a warral, akkor a felkínált lehetőségek közül választhattok.

A Keresőben láthatjátok, hogy az ellenfél mit írt be, ha nem jó az eredmény akkor a conflikt menü pont alatt tudjátok ezt jelezni nekünk! 

(Klán név, demo, szoba szám, probléma) és a meccsek ezért, 24 óra után lesznek elfogadva, ha addig nincs panasz elfogadjuk a meccset.

 

7. Ha bárki nem tud viselkedni vagy ts-en, vagy a szerveren, kitiltást vonhat maga után. 

Akik a felügyelők szavára nem hallgatnak azoknál ugyan így járunk el, mert ők azért vannak itt, hogy segítsék a társadalmat, és rendet tartsanak, aki ezt nem veszi komolyan annak nem kötelező itt lenni.

 

8. Mapok amiket lehet használni:

mp_breakout
mp_burgundy
mp_carentan
mp_dawnville
mp_decoy
mp_dowtown
mp_farmhouse
mp_harbor
mp_leningrad
mp_matmata
mp_railyard
mp_rhine
mp_toujane
mp_trainstation

 

 

Büntető pontok:(bizonyíték felmutatásával a felügyelők bírálják el).

1.Trágár szavak, provokálás, túlzásba vitt bindelések vagy figyelmeztetés, vagy -3 pont jár érte!

2.250 FPS feletti jump, derék feletti plant, bug használat vagy figyelmeztetés vagy -3 pont jár érte!

3.F12 bug plant szedéskor és F12 füst bug használat meccs elvesztése és -5 pont!

4.Nem alap CFG használat meccs elvesztése és -1-től -10 pont is lehet. Többszöri alkalommal is használj a játékos, akár kitiltást is vonhat maga után!

5.Wh,Aim és komolyabb csalás azonnali kitiltás a játékost MNK-ról, és a klán összes pontját töröljük!

6.Meccs végén helytelen eredmény beírás vagy figyelmeztetés vagy -3 pont!

7.Demo nem vétele, vagy demo megtagadás meccs elvesztése, és -3-tól -10 pont is lehet!

8.Tilos olyan szervert használni a meccs alatt, ami nem ellenőrzi le a cd-kulcsok valódiságát az Activision

master szerver által. A klán büntetésből elveszti a meccset!

 

NC használata:

MNK oldalon belépsz bal oldalt látsz egy klán menük ablakot (ezt csak leader vagy helyettes látja), lenyitod és ott van egy MNK NC gomb kat rá.

Ezen az oldalon tudjátok kihívni egymást ( csak megbeszélt war után csináld), vagy te leszel a kihívó vagy az ellenfeled.

Ha te vagy a kihívó akkor a keres gombra kattints rá, és bejön egy új ablak ahol minden adott a leírásban.

Ha te vagy kihívott akkor a kiválaszt gombra kat rá de csak akkor fogod látni az ellenfeled ha már megcsinálta a kihívást.

Ha már látod, akkor kijelölöd és kitöltöd a megadott lehetőségeket. Ha vége a warnak akkor ide visszatérsz, és beírod az eredményt.

Meccs közben megtudod nézni az ellenfeleid tényleg azok a játékosok játszanak, mivel ki írja a guidjukat amit a szerveren megtudsz nézni hogy valóban azok vannak fenn.

A klánt is letudod ellenőrizni méghozzá, a felhasználói menük alatt és azon belül MNK raglista/adatlap alatt. Itt megtudod nézni, hogy a klánnak hány nc pontja van, és kik tartoznak a klánba.

 

CSGO szabályzatott hamarossan kidolgozza a Főfelügyekő.

///////////////////////////////////

100 pont felett

Játék szerver amit választasz 

200 pont felett

Különleges klán honlap theme

300 pont felet

Domain és klán honlap

A kupákra jelentkezni az oldal regisztráció után az MNK ts-en lehet az adott klán főfelügyelőjénél! 

 

Metanis 14.06.17 05:12

facebook komment

Tmogatink!

ServerHive - Min?sgi COD, CS szerver!!!

MNK Klubok