Cod2 Szablyzat s Pont szmts

Szerveren történt dolgok:

1)Minden játék előtt a szerver adminnak meg kell győződnie arról, hogy mindkét csapat felkészült. Havalamelyik csapat egyik tagja azt mondja, hogy a csapata felkészült, az illető a teljes csapat nevébenbeszél, függetlenül a klánban elfoglalt rangjától . Ha a játék elkezdődött, csak akkor indítható újra,hamindkét klán beleegyezik. Ha a játék anélkül kezdődött el, hogy az egyik csapat felkészült volna, az acsapat kérheti az újrakezdést, ha legalább egy tagjuk a spawn helyen marad.

2)Helyettesíteni egy játékost csak szünetekben lehet(térfél vagy map váltás), vagy extrém hálózati problémák esetén meccs közben is. Ha az új játékos 5 percen belül nem érkezik meg, az ellenfélkövetelheti a játék folytatását nélküle.

3)Ha egy játékos kiesik technikai okok miatt, a játékot meg kell állítani. Körökre osztott játékok esetén a várakozás csak egy kör végén kezdődhet meg. A maximális várakozási idő 5 perc, ennyi idő elég a reboothoz és a szerverre csatlakozáshoz. A teljes várakozási idő 10 perc per map per csapat. Taktikai időkérés nincs.

4)Ha meccs közben a szerver leáll, a map csak akkor lesz újrakezdve, ha a probléma a kezdéstől számított egy percen belül, vagy körökre osztott játék esetén az első körben történik. Más esetben a fennmaradó idő vagy körök alapján folytatódik a játék, majd a végén az események összeadódnak.

5)Tilos spectelni egy meccsen. Ha egy játékos bármilyen okból elhagyja a szervert, majd visszajön, azonnal be kell állnia a csapatába. Ha egy külsős jön fel a szerverre spectelni, a játékot meg kell állítani,a spectelőt pedig elküldeni.(kivétel ha egy admin akinek joga van felmenni)

6)A meccs két mapon játszódik, amit a két klán kiválaszt magának a kihívásban. Mindkét klán egyszer allied, egyszer pedig axis oldalon játszik egy mapon. Mindkét klán saját mapján választ sidet. Kp bash dönti el ki mapján kezdődjön a meccs. Aki győz, az dönti el melyik klán mapján kezdődjön. Minden map maximum 20 körös. Mindkét klán 10 kört játszik axis és 10 kört allied oldalon. Egy meccs összesen 2x20=40 körös. A körök 2 percig tartanak . A meccs végeredményét a klánok által megnyert körök adja. Ha a war döntetlen, akkor a 3. map Toujane. Kp bashal dől el a side, és 3 nyert körig megy.

Alapvető szabályok!

FIGYELEM! Akik régeben regisztráltak az MNK honlapra és mikor belép és nem kéri tőle a PB guidot, annak bekel mennie a beállitásokhoz, és ott kikel pipálni jobbról hogy MNK NC, és utána újra belépsz és már kéri is a guidot (pontosan adjátok meg mert utána nem tudjátok változtatni)!

Aki ezt elhanyagolja az nem játszhat MNK NC-n, ha mégis, elvesztik a mérkőzést!

 

1. Minden játékosnak kötelező MNK oldalon regisztrálni, és megadni a pontos adatokat anélkül nem játszhat az MNK NC-ken, vagy bármilyen rendezvényen. Origi játék kötelező, és regisztráciokó megkel adni a pb-guid utolsó 8 karakterjét ( ezt írd be egy origi szerveren /pb_myguid ). Minden játékos köteles regisztrálni a PB guidját az MNK oldalon. A szerveren lévő játékosok guidját a /pb_plist vagy a /pb_power parancs jeleníti meg. Aki helytelenül adja meg azok ha játszanak, elvesztik a mérkőzéseket (módosítani csak Metanis tudja).

2. Demo felvétele minden esetben kötelező! Demót az ellenféltől bárki kérhet, illetve nézheti meg! A demokat ide töltsétek fel http://www.zippyshare.com/. Ha demót kértek, és megnézés után úgy vélitek tényleg csal a játékos, akkor a conflikt gomb, vagy a kérdések és válaszok menüpontnál jelezzétek felénk, és pár napon belül elbíráljuk. Azon kívül ha klánok rendelkeznek CFG szűrős szerverrel és a log fileben találnak olyan dolgot ami nem alap CFG-be való ( példa:[1 = exec garand.cfg][2 = exec normal.cfg][2 key binding matches found]), akkor azzal is ugyan így járjatok el. Ellen esetben nem vagyunk hajlandók megnézni! Minden demót meg kell őrizni az eredmény elfogadásáig. Ha bármely klán demót akar kérni, meg kell adni ennek okát is. Screenshotokat mindét félnek kötelessége csinálni az eredményről, és az eredmény elfogadás után 1 hétig meg kell őriznie azokat.

3. Az NC kihívás xfire-én vagy TS-en történik. Minden klán maga hívja ki a klánokat. 2 klán egymással 1 nap csak 2x játszhat! A csapat várakozás maximum 10 perc. Pam mode zPAM205, 250FPS-es szerveren lehet játszani!

4. Az NC-ket 4v4 és 5v5-ben lehet játszani illetve alap cfg használata kötelező. A warok kp bash-sal kezdődnek. Beugrók csak az MNK tagok lehetnek! max 1 beugró hívható és neki a saját klánja nevét kel használnia. Ennél több beugró nem hívható! Beugrót map közben nem lehet hívni! (Csak mapváltáskor vagy térfélcserénél lehetséges a csere.). Ha a war döntetlen, akkor a 3. map Toujane. Kp bashal dől el a side, és 3 nyert körig megy.

5. Ha az NC alatt kifagy valaki, visszacsatlakozhat, de ha valaki lelép, és mást akarnak hívni helyette, csak az ellenfél klán engedélyével valósítható meg. Várakozási idő maximum 5 perc map cserénél.

6.  Kereső használata: Egyik klán fellép a keresőbe, és meg csinálja a kihívást, a másik klán csak utána megy fel és fogadja el, ha már megtörtént a kihívás (ha nem így tesztek hiba lehetséges). Utána, ha lejátszottátok a meccset, akkor vissza beléptek és beírjátok az eredményt. Ha valami nem volt tiszta a warral, akkor a felkínált lehetőségek közül választhattok. A Keresőben láthatjátok, hogy az ellenfél mit írt be, ha nem jó az eredmény akkor a conflikt menü pont alatt tudjátok ezt jelezni nekünk! (Klán név, demo, szoba szám, probléma) és a meccsek ezért, 24 óra után lesznek elfogadva, ha addig nincs panasz elfogadjuk a meccset.

7. Ha bárki nem tud viselkedni vagy ts-en, vagy a szerveren, kitiltást vonhat maga után. Akik a felügyelők szavára nem hallgatnak azoknál ugyan így járunk el, mert ők azért vannak itt, hogy segítsék a társadalmat, és rendet tartsanak, aki ezt nem veszi komolyan annak nem kötelező itt lenni.

8. Mapok amiket lehet használni:

mp_breakout

mp_burgundy

mp_carentan

mp_dawnville

mp_decoy

mp_dowtown

mp_farmhouse

mp_harbor

mp_leningrad

mp_matmata

mp_railyard

mp_rhine

mp_toujane

mp_trainstation

 

 

Büntető pontok:(bizonyíték felmutatásával a felügyelők bírálják el).

1.Trágár szavak, provokálás, túlzásba vitt bindelések vagy figyelmeztetés, vagy -3 pont jár érte!

2.250 FPS feletti jump, derék feletti plant, bug használat vagy figyelmeztetés vagy -3 pont jár érte!

3.F12 bug plant szedéskor és F12 füst bug használat meccs elvesztése és -5 pont!

4.Nem alap CFG használat meccs elvesztése és -1-től -10 pont is lehet. Többszöri alkalommal is használj a játékos, akár kitiltást is vonhat maga után!

5.Wh,Aim és komolyabb csalás azonnali kitiltás a játékost MNK-ról, és a klán összes pontját töröljük!

6.Meccs végén helytelen eredmény beírás vagy figyelmeztetés vagy -3 pont!

7.Demo nem vétele, vagy demo megtagadás meccs elvesztése, és -3-tól -10 pont is lehet!

8.Tilos olyan szervert használni a meccs alatt, ami nem ellenőrzi le a cd-kulcsok valódiságát az Activision

master szerver által. A klán büntetésből elveszti a meccset!

 

NC használata:

MNK oldalon belépsz bal oldalt látsz egy klán menük ablakot (ezt csak leader vagy helyettes látja), lenyitod és ott van egy MNK NC gomb kat rá.

Ezen az oldalon tudjátok kihívni egymást ( csak megbeszélt war után csináld), vagy te leszel a kihívó vagy az ellenfeled.

Ha te vagy a kihívó akkor a keres gombra kattints rá, és bejön egy új ablak ahol minden adott a leírásban.

Ha te vagy kihívott akkor a kiválaszt gombra kat rá de csak akkor fogod látni az ellenfeled ha már megcsinálta a kihívást.

Ha már látod, akkor kijelölöd és kitöltöd a megadott lehetőségeket. Ha vége a warnak akkor ide vissza térsz, és beírod az eredményt.

Meccs közben megtudod nézni az ellenfeleid tényleg azok a játékosok játszanak, mivel ki írja a guidjukat amit a szerveren megtudsz nézni hogy valóban azok vannak fenn.

A klánt is letudod ellenőrizni méghozzá, a felhasználói menük alatt és azon belül MNK raglista/adatlap alatt. Itt megtudod nézni, hogy a klánnak hány nc pontja van, és kik tartoznak a klánba.

Metanis 14.06.04 05:06

facebook komment

Tmogatink!

ServerHive - Min?sgi COD, CS szerver!!!

MNK Klubok